Breathing Your Love

hellu :) hoppas alla hade en trevlig påsk igår, det hade iaf jag. åt middag med familjen sen åkte jag till rhick :)
vi skulle egentligen på fest med hans kompisar men klockan blev för mkt och tillslut pallade vi inte så vi stannade hemma och kollade på skräckfilm, dark water, skit läskig! va jätte trött igår också så somnade ganska snabbt efter filmen. haha rhick hade spelat fotboll ut med bara strumpor på så han hade fått två blodblåsor på stortårna, som JAG fick ta bort :p lekte värsta dokter med is och grejer, fett kul! fast det scary när blodet spruta på mig :p juste jag klippte bort min läpp piercing igår också med värsta tången, har ju inte fått bort piercingen på typ 1 år så det va fett skönt, men har satt in en ny nu med en liten blingbling :) åkte från rhick tidigt imorse till stan, mötte lina en gammal kompis och hennes kompis. vi gick runt i stan och letade efter en läpp piecing till mig men vi hitta ingen så vi åt på kungshallen ist, åt falafel med bröd, så jävla gott :D sen gick vi vidare och jag och linas kompis köpte varsit armband på punkt shop. ska visa på bild sen :) i love it! sen åkte vi till gamla stan ocg satt på bryggan en stund sen åkte jag hem. nu har jag precis duschat, ska klä på mig och så sen ska jag åka och grilla med rhick och hans kompisar, förhoppningsvis. skriver senare :)

yaman, puss & kram

armbandet jag köpte:






Kommentarer
Postat av: Lina

oho saknar dig :D

2009-07-03 @ 22:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0