chillnani

shuu! allt bra? :)
idag kom jag faktiskt i tid till skolan, började halv 9.. tog på mig mina KOSS Hörlurar och gick. har varit fett trött idag men gjorda fett mycket matte iaf och jobbade med landet. under dan har jag och mickis typ ba sovit och ätit.. som vanligt :p efter skolan åkte jag till stan och mötte sanna, hon skulle kolla efter en klänning och lite grejer så vi blev kvar där ett tag och sen åt vi kebab och sen drack kaffe. träffade min bror lloyd och hans 2 snällla tjejkompisar på donken också, fett länge sen, har saknat han groovt :D love yah! <3 så vi satt där ett tag och pratade med dom sen åkte vi hem till mig. visade sanna lite från familjen babajou och lite nya kort och sånt sen va hon tvungen att gå hem för hon ska på studentskiva imorgon :) hoppas det blir kul! jag själv ska snart hoppa in i en dusch sen chilla hemma bara för jag börjar tidigt imorgon också och baaajs vi har musik i 3 timmar imorgon :/ mitt och mickis favvo ämne! får se vad som händer imorgonkväll, det är ju fredag, kanske chillar med rhick :) längtar tills måndag när jag ska på jobbintervju, mickis ska också söka jobb där, fett kul! :D åh igår hittade jag typ 5 par skor på din sko som jag vill ha :( får fråga mamma eller pappa (a) .. men nu ska jag taggish härifrån. ha en bra kväll allihopp. puss

Jag och mickis "plugghästar":



simon på tvärbanan, knaas asså:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0