damn..

hejhej, shiet vilken knas kväll det blev igår :/ träffade sandra, angelica och issa i hökis på kvällen för jag pallade inte sitta hemma. jag berättade för dom allt som har hänt och så följde jag med dom till odenplan till deras killkompisar. där satt vi och lyssna på musik och drack. det var chill till en början men den fucka allt.. alla va helt ledsna för det hade hänt massa saker för alla. gud det var verkligen hemskt att se :/ fan va jag mådde dåligt.. det var en av dom värsta kvällarna jag varit med om. vi lyssna på en låt hela kvällen som påminner mig om min döda bror. min mamma hade den låten till honom och fyfan va ont det gjoda att höra den, tänkte på min mamma hela tiden och vilken sorg hon måste känna över att ha förlorat ett barn. R.I.P! <3 senare på natten gick alla därifrån och jag venne vart dom andra åkte men jag åkte till rhick. han tröstade mig hela natten, jag kunde inte sluta gråta. kunde knappt andra heller, shiet :/ dom saker när jag var/är ledsen över är grova saker som jag inte pallar skriva om men asså dom personerna det handlar om har betytt så jävla mkt för mig och det som har hänt är svårt att acceptera. men det är ju som det är liksom... iaf jag kommer inte ihåg när vi somnade men på morgonen hade jag skiiiiiiiiiiit ont i huvudet. vi åt lite mackor och sen chillade vi och pratade om massa saker, hoppas allt är löst nu. åkte hem 3, halv 4 tiden och nu sitter jag här och äter grönsakssoppa. yess jag har börjat min bantning nu :D stolt! åt inget fett igår heller. hoppas jag kan hålla mig :p snart kommer mickis får se vad vi hittar på då. ikväll vet jag inte vad jag ska göra, får se. sandra och alla andra igår som fanns där för mig, tack, asså från hjärtat tack, ni är värda guld och ännu mer. jag älskar er så obeskrivligt mycket!
holla! puss <3


sandra tack för att du finns, det ska alltid vara vi två. jag älskar dig verkligen <3


Rhick är med på bilden, gissa vem? ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0