Dutty Wine

hellu :D
den här dagen har varit rätt chill, mickis sov ju hos mig och vi kom upp på morgonen fast lite för sent.. (a) men vi hann iaf. vi va trötta idag också så på lektionen la vi oss i soffan och mickis höll på med mig hår, jag dog, det var så jävla skönt så jag höll på att somna! under dagen var vi fett hungriga så vi gick och köpte kladdkaka som vi alltid gör och varsin youghurt och så satt vi ute i solen på ett staket, ååh det var fett mysigt :) sen arbetade vi lite med det där landet vi ska skriva om och så fick vi slutade tidigare för vi behövde inte ha matte den sista lektionen, zeidon är bäst finns inget mer o säga. så vi slutade vid 2 och då åkte jag och mickis till stan, ringen, och där köpte jag en parfym och en bikini som va svart och vit. efter åkte jag hem och mickis till en kompis. kanske ska träffa rhick sen vi får se och mickis kanske sover hos mig inatt igen :) men nu ska jag gå och duscha för det är så jävla varmt! skriver sen, puss på alla <3

parfymen jag köpte:

Kommentarer
Postat av: Anonym

har också den, jag svär bäästa parfymen ;)

blezz

2009-04-02 @ 17:53:56
URL: http://cococitaah.blogg.se/
Postat av: martina

ah håller med :) den luktar fett gott!

älskar den!

2009-04-02 @ 20:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0