fett roligt igår!

hej, allt bra? :) själv är jag lite bakis.. vi hade jättekul igår faktiskt, jag och sanna mötte några kompisar i stan och chillade med dom. vi drack och satt och snacka, helt chill sådär! vi va hos en kille och hans mamma chillade med oss, fett skön hon va :p som en tonåring. vi pratade fett mkt om killar och kom fram till att dom är bara bajs. fast det visste jag ju redan :p vi festade hela natten och hade fett roligt, va ett tag sen vi träffade dom. vi sov över där och jag vakna 8 i morse, helt sjukt. vi va kvar en stund tills alla hade vaknat, vi åkte hem för sanna skulle jobba och dom andra va kvar och skulle börja supa igår, fyfan va äckligt :p haha och tony asså, så jävla rolig! man kan aldrig sluta garva åt honom, så skön. jaja, men nu ska jag äta och duscha sen vill jag åka och fika, får se vem som ska med ;) det är helt fint väder ute, då ska man fan inte sitta inne. skriver senare :) lägger in bilder sen på vad jag köpte igår. kraaam

min outfit igårkväll:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0