friday!

Nu är det äntligen helg, hoppas alla har haft en bra vecka :) skönaste dan idag.. vi började halv 9 och slutade typ 11:10 för vi skulle hoppa över massa lektioner så vi åt lunch sen åkte jag och mickis till skanstull för hon skulle lämna in lite cv:n och hon lämnade också in på donken så hoppas vi båda får jobbet. sen gick vi runt och kollade och jag köpte lite saker, ska visa sen. det är fett soligt ute men det är ändå kallt, synd :/ men det är najs ändå, man ska inte klaga. läste i tidningen idag att det är biopremiär på en skräckfilm ikväll, the uninvited heter den. vill verkligen se den så jag och rhick kanske ska se den ikväll, vi får se vad som händer :) annars ska jag och mickis hitta på nått. ska äta nånting nu sen duscha och sånt, fixa massa saker. skriver senare :)

puss på nosen


Mickis köpte ett nytt busskort idag och dom har ju gjort nya busskort, fett snygga! dom ser ut sähär:
Lite fläääshigt sådär, men den lila är ju snyggat ;)




sakerna jag köpte:

Strumpbyxor
Cool tunika
Svart mjukisväst
Lösnaglar & lim




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0