glad påsk!

shuuulululu :D idag är det påsk och jag hoppas alla får varsitt påskägg, iaf dom som förtjänar det ;)
iaf. jag är fett glad för solen är framme, det är typ 20 grader ute :D alla ba sitter och steker i gamla stan haha!
kom precis hem från rhick har varit där i några dar nu som ni kanske har läst. igår åkte jag hem några timmar och duschade och så sen åkte jag tillbaka till solna sen åkte vi till vallentuna igen och va med paolo och arthur. vi kollade på film och så sen fick vi skjuts till macken och köpte lite chips och sånt sen åkte vi hem till paolo igen och gaama. skit mysigt faktiskt :) sköna folk, love! vet inte riktigt vad klockan va när vi åkte hem, nångång på natten iaf och jag va trööött då asså. och daamn på bussen satt rhick och snackade och fladdrade med armarna som vanligt och gav mig en fläskläpp, idioooooot :D nu har jag nästan precis kommit hem, ska äta middag with my family idag :D får se vad det blir för mat. fick nyss ett påskägg av mamma och, tack :) och jag som skulle banta (a) men fick lite pengar där i också thihi. undra vad jag får av rhick sen då ;D eeeey! missy (min katt) va så söt när jag kom hem och ställde sig på stolen och kraffsa på mig och ville att jag skulle bära upp henne, så gör hon typ alltid. älskar dig min lilla bebis <3 ikväll blir det typ fest nånstans, är inte 100 än, men hoppas det iaf :) menmen, nu ska jag duscha och så, vi höres sen Muzungos. puss






Kommentarer
Postat av: lisa

mzungo hahah.. miss u babee

2009-04-11 @ 22:57:05
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: martina

ahhahahaha. miss you to baby <3

2009-04-13 @ 15:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0