Daydreaming

heeeej :D glad påsk! hehe
ja vart ska jag börja? igår var jag hemma hos rhick hela dan, vi chillade ba sådär sen så bestämde vi oss för att åka till hans kompis paolo i vallentuna och chilla med hans kompisar och då tog jag med mig annelie så åkte vi hela vägen dit. det var jag, rhick, annelie, arthur och paola som va där och vi hade fett kul förutom att jag och rhick hade värsta fighten men det löste sig tillslut. iaf så vi var hos han och alla satt i en fett stor säng och kollade på film på världens största tv och samtidigt rökte vi vattenpipa och drack lite cider. hehe vi garvade som fan asså och speciellt när arthur hade på sig en långbenskeps och paola en plutokeps, fett göölliga dom va ni skulle ha sett! hehe rhick satt bara och åt massa klubbor som han fick av paola för han hade en hel påse full och sen fick han ta med sig alla hem, haha han såg ut som en stor bebis som hade rånat en godisaffär :p vi stannade där tills kl 2 och då tog vi alla utan paola bussen hem och sen tuben från tc. somnade direkt när vi var framme :p vaknade vi 11 imorse typ och då kollade vi på tv och så sen chilla vi sådär och sen åt vi frukost och sen åkte jag hem. nu ska jag hoppa in i en dusch och fixa massa saker sen typ tillbaka till solna för vi ska kanske till vallentuna ikväll också, hoppas det blir lika kul som igår :) lägger in några bilder nu från igår men lägger upp flera sen när annelie har skickat dom ;)

puss & kram, hoppas alla från nått påskägg imorgon :)







Kommentarer
Postat av: annelie

hahah, martina glöm inte att lägga upp jesusbilden sen när jag har skickat den, haha såå söt<3

2009-04-11 @ 01:54:20
Postat av: martina

haha iifff :D tjockis jesus! <33333

2009-04-11 @ 13:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0