godnatt

jag sitter och väntar på att mickis ska komma, hon ska sova här :) hihi mitt hem är hennes hem! vi börjar halv 9 imorgon så vi måste sova direkt när hon kommer och hoppas jag får upp henne imorgon, fett jobbigt :p nu ikväll har jag bara duschar och fixat lite, färgade håret också men det blev inte så stor skillnad bara i hårbotten, där blev det ljusbrunt. får färga igen snart :) imorgon är det torsdag och bara 2 dar kvar till lovet då.. jippie! vi slutar 4 och det är fett segt och jobbigt :/ menmen.. idag i skolan skulle vi välja varsitt land som vi ska skriva om, typ om barnen och ungdommarna i det landet och då valde jag gambia. min dröm är ju att åka dit, så vackert där och vill veta mer om det landet så därför valde jag just det. now it's time to go, byebye homies :) <3 gottnatt också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0