Grattis Lloydipop <3

Idag fyller världens bästa lloyd år :D stor pojke nu asså! GRATTISGRATTISGRATTIS <3 du är värd bästa födselsedagen och jag hoppas att du får det. vi får göra nån fest snart så vi alla dina kompisar kan fira dig.

bror jag älskar dig från hjärtat, menar det! finns alltid där för dig som jag vet att du finns för mig. jag kan verkligen lita på dig och det betyder så mycket. släpper aldrig taget om dig det lovar jag! har aldrig träffat en person med ett så stor hjärta som dig. jag tackar gud för att du finns. du är verkligen älskad av många.

nu får alla som inte redan har gjort det, säga grattis till honom :D
& lloyd glöm inte att pussa bebisen 10000000000 gånger från mig, saknar er grovt och hälsa din family också!




Kommentarer
Postat av: Lloydipop

Daaaaaam assow, det dar vet jag att det betyder galet mkt och de kom från hjärtat,

om du va bara nära mig skulle jag nog kankshe äta upp dej att visa min kärlek, ge dig många kraam och inte varja släppa dej och många galet pussar på deej att visa hur mkt jag älska dej, Tack så galet mycket <3333333

2009-04-22 @ 22:06:18
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0