i will always love my friends, whatever happens

gokväll i stugan :D vad gör alla?
åkte och träffade annika förut, vi har chillat lite överallt och pratat om massa saker som har hänt och så. trevlans :) var länge sen vi va med varann så det var kul. vi har alltid kul tillsammans! och en sak som gjorde mig väldigt chockad var att malin, min "gamla" eller hur man säger, kompis messade mig. jag blev jätte glad :) vi ska träffas på onsdag och pratade för det har hänt massa saker och vi har liksom känt varann hela livet. det ser jag fram emot :) jag hade tänkt gå ut på en promenad och lyssna på musik och tänka mig bort men venne om jag orkar, vi får se. ska chilla en stund iaf. nu ligger missy i mitt knä och myser. asså ush jag måste färga mitt hår, får fett dåligt av att ens kolla på det :p vill göra min dröm verklig. såhär är den: färga först ljusbrunt med blonda slingor och sen permanenta det lockigt. oouf va snyggt! så ska jag ha :D menmen, nu ska jag... göra nånting hehe :p börjar bli mörkt ute asså.. börjar 1 imorgon, fett skönt!
vi hörs sen eller imorgon, ha det bra. pöss

missy <3 jag föralltid. världens bästa katt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

söt katt ;)

2009-04-27 @ 21:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0