if feel good

alåååååå där :D allt bra?
jag mår iaf bra idag. skolan gick bra, jag och mickis arbetade jätte mycket med landet som vi ska redovisa om och så slutade vi halv 1 för vi hade ingen engelska :D efter skolan åkte jag och mickis till stan för hon skulle lämna in några cv:n och jag hade min jobbintervju på donken vid 3 tiden. det gick bra faktiskt :) han skulle ringa mig i övermorgon och säga ifall jag får jobbet eller inte. hopppppppas! efter intervjun åkte jag hem och åt en god pastasallad med fullkorspasta, fetaost och kyckling :) har faktiskt ätit nyttigt idag, imorse åt jag en fullkorsmacka med ost, tomat och gurka och i skolan åt jag broccoligratäng och potatis. imorgon börjar vi 20 i 11, fett skönt och efter skolan ska jag med mickis till stan. jag och sandra har pratat om att gå och fika på ett jätte mysigt fik i medis i veckan, det ser jag fram emot. hihi rhick har bestämt krämen nu så jag får den typ nångång nästa vecka, längtar fett mkt asså den luktar sååå gott :p ikväll ska jag väll bara plugga, får se om nått annat händer. peace and love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0