jag fick jobbet!

shuusan :D allt bra?
imorse höll jag på att försova mig men jag hann i tid iaf så det var bra. vi gjorde inget spec, träna inför ett prov i BF nästa vecka, men jag och qellie pallade för vi va så sockersugna :p vi chilla typ ute hela dan i solen, fast det va kallt. efter skolan åkte jag och qellie till donken där jag sökte jobb, för dom hade inte ringt mig än och då sa dom att dom skulle ringa mig snart. efter ett tag ringde dom och sa att jag typ hade fått jobbet och att jag skulle dit på måndag och skriva på ett jobbkontrakt! är så jävla glad nu :D va med qellie ett tag hemma hos mig, vi åt lasange och chillade framför datan. gick nyss med henne till bussen och samtidigt mötte jag latifa och fick tillbaka min fina lilla lila väska som jag har saknat. nu har jag mycket att göra innan imorgon, duscha, planera, kolla vad jag ska ha på mig osv :) äär fett stressad! imorgon på valborg blir det iaf grilling med massa kompisar i skogås typ och dricka såklart. ska bli kul :)
byebye, kanske skriver senare! pöss

jag & david har tråkigt på lektionen:


fett söt unge:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0