jobbintervju på måndag

heellu :D
ah fett glad, dom ringde idag från donken där jag lämnade in cv igår och sa att dom ville ha mig på en jobbintervju, hoppashoppashoppas att jag får jobbet :D skiter i vart det är, behöver pengar till sommaren! var och hälsa på där idag och dom kände typ igen mig så några hälsade och va fett trevliga, dom ba: hoppas du får jobbet! blablabla. så det känns bra :) idag var det chill i skolan, försovde mig första lektionen men resten av dagen jobbade vi med länderna vi ska skriva om och sist matte, då fick vi sluta 30 min tidigare. åkte till stan efter skolan och mötte annelie och följde med henne och tog piercing i läppen, det blev fett fint :) sen gick vi runt i skanstull och kollade bara sen åkte vi hem. har nyss ätit och kollat på programmet hitta hem med mamma och hennes kille, ååh det programmet är fett sorgligt.. det handlar om djur som dom hittar ute och så tar dom hand om dom. så söta! imorgon efter skolan kanske jag ska dela ut fler cv för jag gjorde aldrig det idag.. vi får se. nu ska jag duscha så jag skriver nog senare. pusshej





Jag med min nya resväska:

Kommentarer
Postat av: annelie

jag skulle köpt den andra fina så kunde vi matcchat, du med din snygga prinsessväska ju!:)<3 hahah

2009-04-15 @ 20:53:33
Postat av: martina

haha ah eller hur. snyggast på stan ;D

<3333

2009-04-15 @ 21:06:37
Postat av: lisa

hoppas du får jobbet bebo :)

2009-04-15 @ 21:25:15
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: martina

tack baby :) det hoppas jag med. <33

2009-04-15 @ 21:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0