Just snap your fingaz

hej alla! wazup?
har varit en ganska rolig dag idag faktiskt. i skolan bjöd dom på kakor och saft och eftersom vi skulle redovisa i grupper så fick dom som inte skulle redovisa när dom andra gjorde det, gör nått annat, tex kolla på en film eller rita deras land och flagga :p redovisningen gick jättebra iaf. im proud! när solen kom fram satt alla där ute och njöt, så jävla skön känsla, att alla är på bra humör och så. its great! :) vi slutade 2 timmar tidigare så jag följde med mickis hem. vi chillade en stund sen bestämde vi oss att ta med hennes två hundar på en promenad till stranden och åh det va fett mysigt. hundar sprang och lekte på stranden och badade. hihi ah, det va kul att se :) efter vi hade varit där ett tag gick vi hem till mickis igen och åt vårrullar och sen gjorde vi kladdkaka och kaffe. tro mig efter allt vi åt under dagen mådde jag fett illa så jag har verkligen bestämt mig, imorgon börjar mitt nya hälsosamma liv. ska bara äta grönsaker till lunchen och alltid nyttigt :) punkt slut! annars blir jag en köttbulle till sommaren.. åkte från mickis vi 8 tiden och kom och tänka på lite saker som gjorde mig ledsen påväg hem så jag mötte sanna ett tag och pratade med henne och nu känns det bättre. tack <3 vi gick hem sen för vi höll på att frysa ihjäl så nu ska jag snart lägga mig och sova, börjar imorgonkl 9 med skriftliga nationellaprovet i engelska imorgon. damn :/ och mickis min fina tjej, du ska inte gråta över "honom", han är inte värd det. du är värd så mycket mer och nångång hittar du det. finns för dig alltid & jag älskar dig oerhört mycket. <3
men alla får sova så gott nu, bye <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0