korta skoldagar är bäst!

asså helt sjukt skönt, vi har slutat tidigt båda måndag och idag pga att nån lektion är inställd och imorgon slipper vi första lektionen så vi börjar vid 12 :) har varit en lugnt dag i skolan, har bara haft engelska och BF och har nästan skrivit klart om landet (gambia) som jag ska redovisa på torsdag. när vi slutade rensade jag och mickis våra skåp och tro mig det fanns fett mkt gamla onödiga pappren där som vi slängde, kände fett skönt :p när vi va klara åkte vi hem och nu sitter jag här och längtar tills vi ska äta. kanske ska till farsta med anni sen ifall hon kan sen kanske jag ska hjälpa henne att vara barnvakt, men inget är bestämt än. måste plugga ikväll också, boooring.. jag njöt verkligen av mina nya låtar idag, dom är så jävla bra! ooouf igår hittade jag massa fina bikinis, kunde knappt sova för jag ville ba åka och köpa dom, men jag får mina pengar på fredag så får vänta :( imorgon ska dom ringa och säga ifall jag fick jobbet på donken eller inte, hoppass! nu har jag inget mer att skriva så... peace! <3

det här är några av dom bikinisarna jag vill ha:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0