kungsan

hellu, vad görs? :)
har varit en fett seg dag idag för jag har inte varit på så bra humör, menmen.. skolan gick snabbt för vi slutade halv 1 och då åkte jag, mickis, tilde och emma in till stan och satt ett tag och chillade i kungsan, det va skönt men det blåste fett mkt. jag vill köpa glass men hittade inget bra ställe :p har inte ätit nått på hela dan typ, åt lite sallad i skolan. har ingen matlust :/ haha när vi skulle gå från kungsan stoppde en kille oss vid scenen och ville att vi skulle va med i publiken i en reklam film för nån radiokanal och på scenen stog måns, agnes, alcasar, E.M.D mm. roligtroligt ;) så nu kanske vi kommer med i tv:n. saajk! efter vi hade följt med emma och köpa skor så åkte vi alla hem och påväg hem i hökis träffade jag en tjej från dagiset där jag praktiserade och hennes föräldrar och lillebror, så jag stog och pratade med hennes mamma ett tag och lilla tjejen kände igen mig så hon sprang fram och krama mig, så sööt! kanske ska va barnvakt åt henne nångång när det behövs, vi får se. nu har jag precis kommit hem, väntar på mat. vi ska äta min favvo maträtt, köttfärssås och spaggetti!! :D senare ikväll ska jag kanske träffa henne en stund och chilla bara. jag skriver sen :) heeejdå <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0