LOOV!

äntligen lov och soligt är det ute också, sommar fan, hääärligt :D är fett glad! dagen gar varit bra, slutade halv 1 och då åkte jag och mickis hem till mig, vi gjorde kaffe och fick jordgubbar av mamma och satt ute på min baksida och solade, fett skööönt! nu är vi lediga i 10 dar, mycket kommer hända ;D får se vad jag hittar på för kul. ikväll ska jag och mickis träffa kemal och ercan från skolan och dricka, det var fett länge sen nu så det ska bli kul :) vi ska sitta vid vattnet när det är solnedgång, myyyyys! ska möta dom typ kl halv 7 och innan ska jag och mickis duscha, fixa oss och äta midddag så det är ganska bråttom.vi ska äta jättegod middag också, rotfrukter och potatis i ungen med nått kött, asså ouf det är fett gott jag lovar :D hoppas kvällen blir lyckad, men det tror jag. och hoppas ni har det bra också, gå ut och må braaa!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0