mår skit..

hej allihop. hur har eran dag varit?
jag träffade danni och vi gick runt i stan och kollade lite sen köpte jag kaffe och så satte vi oss i kungsan och pratade massa. det va mysigt :) men när jag åkte hem började jag må fett dåligt och när jag kom hem spydde jag.. la mig i sängen och tro mig jag skakade och kallsvettades :/ så jävla hemskt. har sovit lite nu så mår litelite bättre. får se om jag går till skolan imorgon. inte roligt :( hälsa på sanna på henne jobb förut idag också :p så söt i jobbarkläderna! har inte så mkt att säga, ska bara ta det lugnt ikväll.

här är sakerna jag köpte förut:


Svarta pumps från din sko, 299 kr
Vita ballerina från indiska, 149 kr




Lila bikini från gina tricot, 160 kr
Vit bikini från h&m, 250 kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit fina

2009-04-27 @ 21:16:00
Postat av: martina

tack :) håller med

2009-04-27 @ 21:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0