my history

Bakom leendet och skratten, finns alltid gråten. det är svårt att dölja för det gör så ont. alltid. jag tänker tillbaka på det som har hänt. varför kan det inte bara försvinna? skulle jag få önska en sak skulle det va det. sorgen tar all min kraft, känns som jag bara vill stoppa tiden och sjunka genom marken. ser ingen mening med nånting. alltid är det nått. alla gör fel och även jag, men jag försöker ändå alltid göra det bästa av allt, men tydligen duger inte det. vad gör jag för fel? jag vet inte vart jag ska ta vägen.. jag ser bara det jag inte vill se. det ända jag vill är att jag ska bli stark och aldrig mer kolla bak. jag är liksom inte rädd för nått, jag korsar vägen som ingenting för jag orkar inte bry mig längre. livet är bara orättvist. varje dag hör man nått nytt om någon ung tjej som hoppar framför tåget för att ens kille har gjort slut eller nått annat. det är så hemskt! vad händer med världen egentligen? jag kommer nog aldrig förstår, men jag vet hur dom känner sig. jag vet. jag klagar inte eller försöker få uppmärksamhet, men jag mår bättre utav att berätta vad jag känner. när jag känner mig vilsen går jag ut och jag går till "mitt" ställe som ingen vet om. när jag kommer dit vill jag aldrig gå därifrån, det är som att nått säger att jag ska stanna där. första gången jag va där var värsta dagen i mitt liv, vissa vet vissa inte. men det är inget jag tänker berätta för hela världen. men där höll det på att sluta iaf och när jag va där ristade jag in några speciella bokstäver på berget och skrev med en rosa penna, och tro mig eller ej, det läskiga är att det finns kvar än idag. det är ödet. hoppas jag..

/det är min egna historia

Jag vet att ingenting kan bli som de en gång har varit
Så de går inte å leva ett liv i de förflutna
Men det é vad jag har varit med om
Som gjort mig till den jag är idag
Den här går ut till gammal kärlek å gammal vänskap
Till änglarna som tittar ner på oss
Å håller ett öga på oss tills vi ses igen





Kommentarer
Postat av: Pauline Maria

vet inte vad som hänt gumman eller vad som gör dig ledsen men jag finns här för dig ifall de behövs! <3

2009-04-29 @ 00:17:55
URL: http://paoslife.blogg.se/
Postat av: martina

tack gumman :) <3

2009-04-29 @ 17:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0