new life

Hellu u!
kom nyss hem från farsta. är fett hungrig, men ska snart äta. har varit en chill helg, har bara tagit det lugnt, varit på bio och kollat på film. nästa helg måste jag och min älskligs tjejer hitta på nått kul, festa eller nått, för det va fett länge sen. imorgon är det skolan igen och jobbintervjun väntar. är lite nervös men ska göra allt för att få jobbet :) önska mig lycka till! när jag kom hem idag så ville missy (min katt) upp i min famn och hon la sitt huvud på min axel och så stog vi och kollade ut genom fönstret som va lite öppet, så jävla mysiga katt jag har. hon är alltid gosig men ibland vill hon inte att man ska hålla i henne. jag älskar henne <3 orkar inte skriva så mycket idag. ska äta nu sen ska jag duscha som vanligt sen har jag massa läxor jag måste göra. klockan är ju inte så mkt, så ha en bra dag & kväll. kanske skriver sen :) puss & kram







Kommentarer
Postat av: sandra din syster!

fyfan vilka fina bilder!!! du är alltid lika fin! <3



jag älskar dig always martina och jag menar det!!

2009-04-20 @ 16:14:56
Postat av: martina

tack gumman :) detsamma sötnos!<3

jag älskar dig mest nu & föralltid <33333

2009-04-20 @ 17:30:42
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: vivvi

söta bilder :)<3

2009-04-21 @ 23:14:27
Postat av: martina

tack gumman :) <3

2009-04-22 @ 09:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0