Poppin' Bottles

hej bloggen!
kom hem för en stund sen har varit hos rhick. igårkväll åkte jag till solna och mötte rhick och så handla vi lite saker på ica, korv, grillkol, dricka, mm för vi skullle grilla med hans kompisar. vi gick till huvudsta och där var det typ 10 killar, rhicks kompisar asså, dom satt och rökte vattenpipa och grillade massa mat. först hälsa vi på alla, sen börja vi grilla några korvar, skitgott! sen satt vi med alla, pratade, lyssnade på musik och så, det var fett mysigt. dom tog massa kort också, måste få dom :) senare så började jag frysa fett mycket så jag, rhick och paolo gick in till arthur och chillade där tills alla andra kom dit och sa att vi skulle hem till nån annan kille och festa. vi åkte till västra skogen och chillade ett tag hemma hos den där killen, drack lite och rökte vattenpipa, sen när vi blev trötta åkte vi hem. skit skön kväll asså :) och paolo du borde bli nästa dr. phil ;) hehe tack för att du finns där! imorse när vi vaknade gick vi ner och gjorde lite mackor sen åkte jag hem, har ju skola imorgon och har inte gjort en ända läxa :/ knas.. jag har fett med ångest för imorgon. jag vill ha mer lov!! skulle egentligen åka in till stan idag ocg köpa ett likadant armband som jag har till mamma och nått liknande halsband men jag pallade inte. kanske åker senare eller imorgon :) nu ska jag hoppa in i en dusch sen måste jag plugga lite, ska läsa en bok på typ 160 sidor. åååååååååååååh! lägger in bilderna sen. skriver sen, puss




bilder från grillningen:












kvällen slutade såhär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0