Relax

hellu. vaknade nyss, somnade fett snabbt igår för jag var skit trött.. skönt :) satte på lösnaglar igår och dom sitter fortfarande kvar, skitfint. fast man känner sig som ett mongo för man kan typ inte göra nånting hehe. ush känns som den här dagen kommer bli tråkig, kolla vädret liksom, blir på fett dåligt humör :/ aja.. har fått tillbaka hostan som jag hade i typ 1 år förut för inte så länge sen och det gör skit ont i bröstkorgen, fan jag pallar inte med den igen, får gå till läkaren påengång asså. nu ska jag vakna upp lite sen gå ner och göra kaffe och äta frukost sen duscha. hörde massa bra nya låtar på th voice igår som jag ska ladda hem hihi :D skriver sen snuttar. kram

såhär blev naglarna:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0