Release me

hej.. fan vad mycket det är som har hänt idag, allt man kan tänka sig :/ pallar inte ta upp det men mycket jobbiga saker har hänt. fan känner mig helt tom, vet inte vad jag ska säga. ska lägga ner all tid på mina vänner nu som jag har gjort på sista tiden eller det gör jag alltid men ibland kommer nån kille ivägen men nu är det slut med det, ingen kille ska få förstöra mitt liv, mina vänner är mitt liv och vill aldrig förlora dom! peace and love.  det finns personer verkligen har betytt mycket för mig och som fortfarande betyder mycket som jag aldrig kommer radera från mitt hjärta, minnerna finns alltid kvar och jag är stolt över det jag har fått uppleva, inte allt, men det som har varit bra. den plats nån får i mitt hjärta, försvinner aldrig. aja, dom tiderna som va är över, det är bara att gå vidare hur ont det än gör.. shiet va svårt det är :/ vart tar man vägen? jag är ett frågetecken just nu. har inte fått såhär dåligt på länge och jag hoppas att det går över snart så att det inte går ut över lovet och fuckar allt. nej nu ska jag ha kul på lovet med mina vänner, chilla i solen, grilla, festa och göra massa annat roligt. älskar er alla mina vänner som står mig nära, massa kärlek till er! tack lisa för att du alltid finns där, svär jag ser upp den till, du är så jävla smart, du vet vad du pratar om. alltid när jag behöver dig finns du där och jag finns för dig också det vet du. släpper dig aldrig! tack för allt <3 love you! idag har jag varit i stan hela dagen, har träffat massa olika personer hit och dit, bland annat mickis och hennes kompis, sanna och rebecca, mm och så var jag med annika ett tag, fett länge sen asså! det va kul att träffa henne igen :) vi satt i stan och åt ben and jerry's, fett gott! träffa sanna ett tag när jag va påväg hem och satt och snacka med henne om alla min problem blablabla :p nu ska jag tröstäta toffifee och dricka juice, jag vet jag skulle börja banta idag men har inte ätit på hela dan så kommer dö annars. imorgon ska jag börja ;) puss!


jag, nyduschad:



bilder från stan idag:


Kommentarer
Postat av: lisa

älskling jag finns ALLTID <3 tack själv för alla gånger du funnits där för mig med. only love bebo <3

2009-04-07 @ 08:12:52
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0