så groovt kallt ute!

tjäna :)
ouf va kallt det är ute, håller på att dö. man måste fan ta på sig vinterjackan igen :p
haha fett onödigt dag, vi började 12 och slutade halv 1. hade inget att göra efter skolan så jag träffade rhick en stund sen mötte jag sandra och vi gick runt och kollade lite i farsta och hon köpte lite söta saker sen åkte vi hem. har varit helt seg idag efter mardrömmen jag hade inatt :/ har inte ätit nått heller, men ska snart äta pyttipanna dränkt med ketchup :p ikväll måste jag verkligen plugga, har ju redovisning imorgon. dom har inte ringt än från donken, dom gör väll det senare eller nån annan dag hoppas jag. skriver senare, love




Kommentarer
Postat av: Lloydipop

<33333333:) älska dej

2009-04-22 @ 20:54:05
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg
Postat av: martina

älskar dig också bror :) <33333

2009-04-22 @ 22:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0