summerfeeling

hellu :) härlig dag visst? fett varmt iaf :D
trotts värmen har jag varit på ganska dålig humör idag, venne varför men har inte pallat med nått. vi har mest chillat ute. vi hade ju nationella idag och det gick bra faktiskt, man skulle skriva om datorer typ. har faktist varit nyttig idag som jag sa, åt en macka och drack en yoghurt imorse sen åt jag sallad till lunch och sen ett äpple :) ska fortsätta så! idag får jag studiebidraget så kanske drar och kollar på skor, vi får se. skulle vilja ha nya till ikväll. ska träffa mickis sen och vi kanske ska på nån fest med souhayl, annars gör vi väll nått annat kul. imorgon ska vi iaf på min killkompis Release party, ska bli kuul! :D`sen ska jag väll va chilla med kompisar och njuta av solen. vad ska ni andra hitta på i helgen?
mitt comviq kompis gick ut idag också, så ni vet.. ska nog köpa nytt senare idag :)

have a good day, cyaa'll later! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0