to the top!

ååååh vad jag är på bra humör :D solen skiner och det är fett varmt! har varit i stan hela dan med annelie och det har varit jätte kul, har köpt massa kläder och skor är helt nöjd :D det va så mkt folk i stan, så jävla härligt och på plattan stog massa duktiga dansade och dansade streetdance, looking och massa andra stilar, skit grymma! önskar jag också kunde va med men måste träna upp mig ett tag först :p åt grillad mat med familjen, pappa är här också och sen duschade jag nyss. nu ska jag fixa mig och sen ska jag och sanna träffa massa gamla kompisar i huddinge och festa :) ååh så jävla kul, är fett stressad så kan inte skriva mer nu. vi hörs imorgon sötnosar. pusspusspuss <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

omg vilka fiinaa toppar:)

fest i huddinge?, skulle inte du till Release partyt?

2009-04-25 @ 22:03:33
Postat av: martina

hehe visst? :D skitfina!

ne det blev inte så..

2009-04-26 @ 10:15:06
Postat av: Anonym

skulle du kunna skriva vart ni köpte topparna? tack på förhand

2009-04-26 @ 12:11:47
Postat av: martina

bikbok :)

2009-04-26 @ 12:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0