tråkig kväll..

ouf den här kvällen blev inte lyckad asså. kom precis hem från tyresö skulle med mickis och hennes tjejkompis på nån fest där och det var det värsta jag har varit med om.. bara svennar, dom lyssna typ på barbie musik och annat skit ush! och sen var det massa fjortisar där också så vi drog. mickis åka till solna och jag åkte hem. men innan kvällen börja hade vi fett mysigt hemma hos mig, jag och mickis chillade på baksidan med min mamma och hennes kille, satt och prata om allt tex att jag vill ha en hund, boxer eller mopps (a). sen åt vi mat. är så glad att mickis och min mamma kommer så bra överrens, dom har redan kommit nära varann :) haha mickis har typ flyttat hit, så söt hon hjälpte mig o städa idag, vi dammsög, bädda min säng och gjorde i ordning mina kläder. tack gumman <3 känns tomt nu när hon inte är här :/ nu ska jag fortsätta äta mina kalaspuffar, en banan och oboy sen ska jag sova. hörs imorgon snuttar! godnatt <3


söta missy chillar i solen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0