tredje inlägget idag.. i'm confused

är med mickis nu hon kom för ett tag sen, hon har varit på aik matchen i solna idag. jag själv har bara varit hemma, duschat, ätit, städat lite, diskuterat med mamma o så, inget spec.. just nu är jag fett nere pga massa olika saker.. känner mig helt tom och förvirrad innombords och allt känns jobbigt. fick reda på en sak idag så gjorde mig fett ledsen, går inte in på detaljer men det känns inte kul iaf. har haft massa olika snack med olika personer idag och inget av dom va roliga om man säger så. allt tynger ner mig och behöver tid för mig själv ett tag, känslor kommer och går och det gör att jag känner mig vilsen, måste tänka på vad jag behöver och vad jag ska skit i. har bara lust o gråta nu, tårarna pressar sig fram, men ne.. jag kan inte ändå, tårarna har tagit slut :/ lovet har ju iförsig bara börjat men inget händer typ, har haft en helt okej helg, i fredags hade vi jätte kul iaf :) skulle gärna vilja åka på kryssningen på onsdag som alla andra ska men det är knas med pengar nu så det går inte. ska väll försöka göra nått ikväll när mickis åker.

bye



Kommentarer
Postat av: lisa

va inte ledsen bebo<3

2009-04-05 @ 21:09:49
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: martina

jo baby :( berättar sen vad som har hänt <3

2009-04-06 @ 15:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0