Until We Rich

shu bloggen :D hoppas alla mår bra!
det gar varit en skön dag idag, försovde mig inför engelska nationella men alla i min grupp hade kommit försent så vi fick göra det när jag kom. det gick helt okej faktiskt :) hoppas jag får bra betyg! efter det åt vi sen hade vi bf och sist idrott där vi dansade hela lektionen och jag fick va ledare för en grupp och göra lite danssteg som vi sen ska visa för dom andra :p haha så jävla kefft! efter skolan mötte jag karin i tc för jag skulle dela ut cv:n. jag delade ut sammanlagt 20 st vc:n i tc, medis och skanstull på lite olika ställen, hoppas jag får nått av jobben för jag behöver verkligen det. är helt slut nu efter ha gått runt i stan hela dan. i stan köpte jag också ett likadant armband som jag har till mamma plus varsitt halsband som såg likadant ut, skiiiit fint, speciellt i sommar när man blir lite brun ;) nu ska jag ba chilla hemma, kanske ska till huddinge sen men klockan är ju fett mkt redan, vi får se :) annars är jag ba hemma och läser den där boken och chillar framför tv:n. börjar halv 10 imorgon och efter skolan ska jag dela ut fler cv:n med anna. wish me good luck! ska väll typ kolla på sista avsnittet av familjen babajou sen också, hörde att det va fett sorgligt :/ menmen, vi hörs väll ikväll.

P.S nu har jag lagt in fler bilder på inläggen: Daydreaming och Poppin' Bottles, CHECK IT OUT!

peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0