ush skola imorgon

hej igen :)
har nyss städat mitt rum lite och fixat alla mina kläder, hatar när det är stökigt :p har varit fett duktig, har läst lite i boken som vi måste läsa från skolan, har städat, har sökt lite jobb och bestämt mig för att gå runt och dela ut lite cv:n imorgon :) måste ha joooobb! har sagt det länge nu, men det är fett svårt att få ett.. under kvällen har jag också duschat och kollat på lite filmer, Little man och All About The Benjamins, skit roliga filmer :D är fett ledsen för jag missade sista avsnittet av familjen babajou ikväll, men ska kolla på det på datan sen :) nu ska jag kolla på tv och ba chilla inför skolan imorgon, blää! ska ha ett nationella prov imorgonbitti i engelska, speaking grej. hoppas det går bra :)

godnatt alla, sov gott! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0