welcome 2 the goodlife

alå :D <3
igår hade vi jättekul, först träffade vi kemal, ercan och onur vid liljeholmen och satt vid vattnet när det var solnedgång och drack lite, det va mys :) sen åkte vi vidare till flempan och var där en stund, chillade på en restaurang där vi bråkade med en tjej som jobbade där, ushushush, hon var så jävla kaxig och äcklig! sen träffa vi en jättesöt pitbullvalp som vi fick hålla i och gosa med, den var fett gullig när det naffsade och slickade på våra händer ville ba ta med den hem (a). efter det åkte vi till huddinge och sov kvar där hos en kompis, vi kollade på film en stund och sen somnade vi. på morgonen blev jag väckt av lilla mickis som kom och krama om mig, då gick vi upp på toan och fräshade upp oss lite sen kollade vi på barnprogram ett tag och sen gick vi till huddinge centrum och kollade runt sen tog vi bussen hem till mig. nu ska vi göra kaffe och mackor och sätta oss ute och äta frukost, fett skönt! asså det känns verkligen som sommar nu, det är fett varmt ute. i love it! har satt på mig shorts och en tshirt för det är så varmt. får se vad som händer ikväll, kanske fest eller chilla med nån :) holla!

puss <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0