bantning på g

hej igen :) har nyss duschat, det var fett skönt! har suttit fett länge framför datan och gjort en egen kalender (almanacka), skitfin, varje månad är det en ny bild på antingen en favvo artist eller bebisar, hihi (a). gjorde den på vistasprint.se där man kan göra massa olika saker och sen skicka efter. mamma och jag har kommit överrens om att grovbanta, eller asså vi ska bara äta nyttigt, BARA! imorgon ska vi börja och jag har redan rensat ut kylskåpet och skafferiet och slängt alla fett och socker produkter :D känner mig fett duktig! på onsdag ska jag och mamma följa med hennes kille till gymmet och träna också så vi blir fina till sommaren. nu ska jag klä på mig, föna håret och fixa mig sen får vi se vad jag hittar på. ska äta middag också. hörs sen kanske eller imorgon, puss!


jag och mami:


Mah boy:

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gumman du har ju en fin kropp:)

2009-04-05 @ 17:58:02
Postat av: lisa

minminminmin !! :D

2009-04-05 @ 19:27:07
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: martina

tack vem du nu är :)

vill ba få bort lite fett på magen innan sommaren och det är ju bra att äta nyttigt liksom.

<3

2009-04-05 @ 19:53:41
Postat av: martina

haha lisa tyst, han är min :D

2009-04-05 @ 19:53:57
Postat av: lisa

TYST DU!!! vi e gifta (k)

2009-04-05 @ 21:08:30
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: martina

haha tss neej :D vi är <33

2009-04-06 @ 15:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0