so damn pathetic

hejsan :)
som sagt började jag 1 idag, fett skönt. vi hade en kort BF lektion sen hade vi idrott men jag hade inga kläder så satt och snackade med qellie ist. vi skulle egentligen dansa, men det missa jag :( fick kolla på och skratta åt dom andra ist :p hähä! efter idrotten åkte qellie med mig till hökis för hon hade inget att göra sen mötte vi sandra på vägen och sen tog qellie bussen till rågsved och jag och sandra gick hem till mig. jag åt lite mat och nu vilar sandra, sen ska vi till farsta och sola och jag kanske ska köpa ett par av dom där skorna som jag visade här nedanför! hänt lite saker på sista tiden som har gjort mig ledsen och arg, men pallar inte bry mig.. det är jobbigt, men det är inte mitt problem. jag har så mkt annat att tänka på nu, som mitt liv tex. jag kan inte lägga ner tid på sånt som inte jag har gjort fel. men jag hoppas att det löser sig snart, för det här är bara patetiskt! aja.. nu orkar jag inte tänka på det. längtar till valborg, men vet inte riktigt än vad jag ska göra, har lite att välja på så vi får se när de närmar sig :)
nu ska jag chilla en stund tills vi ska dra till farsta. ha en bra kväll :)

pöss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0