Pure Seduction

whaat's craking laking? :p
igår åkte jag till rhick och lite senare åkte vi till stan och kollade på skräckfilmen the uninvited och det va fett läskig fast jag fattar inte riktigt i slutet (a) men ändå den va bra, rekommenderar att se den :) haha skönaste, det var två killer typ 25, 30 år, som satt pch söp inne på bion. dom pratade och skrattade fett högt och alla lacka och skrev att dom skulle hålla käften. tror fan dom va pårökta också :p men tillslut pausa dom filmen så kom det in 2 vakter och tog ut dom. haha fan v alla garva! efter filmen åkte vi hem, blev lite kaos på kvällen men det löste sig. imorse chillade vi ett tag, åt frukost och så sen åkte jag hem. på tuben hem satt det en kvinna med en hundvalp i knät, skit gullig! ska äta wook snart sen duscha. får se vad som händer tonight, är lite fest sugen för det va fett länge sen men jag venne :p rhick kanske ska bestämma en kräm till mig som luktar jätte gott, den heter Victoria's Secret Pure Seduction Hydrating Body Lotion. asså jag älskar den :D finns och köpte på http://www2.victoriassecret.com

såhär ser den ut:
(det är den ljusrosa flaskan jag vill ha)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0