vill ha jobb nu!

sitter och kollar efter jobb förfullt! hittar typ ingenting, bara några som jag har skickat mitt cv till. hoppas jag får nått svar! är verkligen desperat efter jobb nu innan sommaren men det är fett svårt att hitta nått bra :/ har letat på alla möjliga sidor nu men det finns typ bara massa konstiga jobb som man inte vet nånting om, man ska ju helst ha kontakter, vänner eller nått som kan hjälpa till och fixa jobb men typ ingen jobbar ju för att det är så svårt o hitta.. vill helst jobba på cafe eller nått liknande. om nån har nått jobb att erbjuda så säg till! kanske nån som jobbar och kan försöka fixa åt mig eller nått tips bara. skulle va snällt :)

puss

Kommentarer
Postat av: Lloyd

Sök efter en då, vd vänta du på ?

2009-04-03 @ 11:29:42
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0