vill ha ny mob!

asså jag blir galen på den mobilen jag har nu, knapparna har slutat funka dom är helt sega och kameran är också fuckad, bilderna blir typ gröna. köp inte den säger jag bara! kameran är hur bra som helst i början men sen blir den dålig och knappen i mitten blir seg. så det är inget bra köp. jag vill verkligen ha en ny mobil :( och jag vet vilken! den är så himla snygg, lila också som är min favoritfärg. jag måste ba ha den :p skulle bli fett glad.

den jag har nu är en sony ericsson K810i, den ser ut såhär:


den jag vill ha är en sony ericsson W380i, såhär ser den ut:

Kommentarer
Postat av: lisa

OMG KÖP INTE DEN LILA den är så jävla sämst jag svär gumman jag har den fast i svart och min kompis har den lila, den blir seg efter bara några månader och ljudet är skitdåligt från första stund! inte speciellt bra kamera heller.. :/<3

2009-04-28 @ 15:24:07
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: martina

nej är det sant? :O fan jag som ville ha den, den är så jävla snygg! nu blir jag ledsen :(

vill ju ha en lila mobil..

tack för att du sa det gumman :) då blir det inte den. <33333

2009-04-28 @ 17:06:57
Postat av: Anonym

Köp inte den den suger hårt !



2009-04-28 @ 18:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0