we rule the world

shulululu :D april april, haha har blivit lurad ett antal gånger idag. tex att en satt inne i fängelse och grejer.. haha knas!
idag har det varit en skön dag med mycket sol och värme. dagen blir alltid lyckad när solen är framme :) inatt sov mickis hos mig och vi hade lite svårt att komma upp imorse, iaf hon. jag fick väcka henne 4 gånger om typ men tillslut kom hon upp och då hade vi bara 30 min på oss att fixa oss. vi va på museum med klassen, etnografiskamuseet. vi kom dit typ 10 och då fick man går runt själv i typ 1 timme. det var kul faktist, mycket intressanta saker att kolla på om trafficing, droger, masajerna i afrika och massa saker som hade med deras tid och göra. det var lite läskigt för man gick som i en pyramid inne på museumet och det var utställningar och filmer överallt, typ uppstoppade djur och grejer. det fanns ett jättestort indiantält som jag, mickis, ossian, adam och kristoffer gick in i, det var fett mysigt där inne. när det hade gått typ en timme mötes alla där nere sen åkte alla till skolan men jag och mickis stanna i stan och åt glass och lite annat onyttigt och steekte i solen. när vi kom till skolan hade vi lite BF sen fick vi sluta och då åkte vi tillbaka till stan och kollade runt lite. köpte några jättefint saker :) nu är jag och mickis hos mig, hon har precis duschat så jag ska hoppa in nu sen ska jag färga håret, får se hur det blir då :p skriver sen puss på alla och tack gud för solen, låt en vara kvar föralltid! <3

Lite bilder från museumet från "afrika rummet". skit söta barn:





Jag och min söta mickis under dan:





Jag:



Kommentarer
Postat av: lisa

min fina martina (k)

2009-04-01 @ 20:56:32
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0