Andra värdskriget

Wazuup? :D själv är jag med anni hemma hos mig, var jätte länge sen vi umgicks så det är underbart! idag vart det början på skolan, vi hade vanliga lektioner och så. känns helt okej :) nu måste jag bara köpa block och penna, plugghäst jao ;D vi har bara fått en liten kalender i skolan fast med massa bra rabattkuponger ;) och i veckan ska jag och anni gå på bio, det ser jag fram emot! <3 får se vad vi ska kolla på. igår var det en ganska kaos dag men tog det lugnt med kompisar, först var jag i stan med astrid och fikade sen senare träffade jag ramou och chillade med henne i stan och pratade om allt. mys! men nu ska jag va social mot anni, kanske skriver sen annars imorgon. puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0