ångest

Hejhej! fan va jag har sovit gott inatt, jag somnade typ vid 11 och gick upp 10 imorse. har sovit fett djupt!
menmen, nu på morgonen har jag duschat, ätit frukost och fixat håret så nu är det ba sminket kvar. sen ska jag hem till en kompis och sova där. vad ska ni göra idag? :) igår var det ba en skön hemmakväll, åt lite godis och kollade på tv. fan jag har fett med ångest för snart börjar skolan, vill iiiiiiiiiiinte! och nu är alla resor skit billiga också :/ orättvist! men snart kanske jag och sandra åker till gambia, i vinter eller nått :D jag hoppas det iaf. och därför passar låten/videon bra som jag ska lägga upp nu i nästa inlägg. skitbra låt som jag hittade nyss! lyssna och njut. MAMA AFRICA <3


Kommentarer
Postat av: L

ska också till afrika i vinter :D

2009-08-18 @ 19:08:37
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0