Broken heart

Hej, nu är jag hemma hos sandra, sov här inatt, myyyyys! igår pallade jag inte va hemma för det hände en sak som har fått mig o må fett dåligt så när jag kom hem gick  jag direkt igen. träffade sandra, angelica och isa i odenplan och där chillade vi hos sandras killkompis. vi lyssnade på musik, åt lite, kollade på film och bara tog det lugnt. det va najs faktiskt :) senare vid typ 12 kom isas mamma och hämtade oss med bil så fick vi skjuts till hökis, fett snällt! nu håller sandra påå o fixa sig för ska till kallhäll och jag ska typ hem. får se vad jag gör för kul idag då.. mååår skit! har inte lust med nånting.. menmen, sånt är livet! ska väll träffa nån, kolla på bio eller nått.

You leaving me with a broken heart..

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3<3<3

2009-08-05 @ 14:45:23
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: sandra k

vad har hänt?

2009-08-05 @ 15:01:43
Postat av: martina

lisa jag älskar dig <3<3

2009-08-05 @ 15:48:08
Postat av: martina

knas mellan mig och min baby..

folk snackar så mkt skit som förstör!

2009-08-05 @ 15:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0