Fly fly fresh

Gódag people! idag har det varit en vanlig skoldag, fast den har gått jävligt segt.. började kvart över 8 och slutade typ halv 3, 3.. har varit fett trött hela dan, men det har gått bra ändå. vi har fått massa nya lärare och jag gillar dom faktiskt, dom verkar bra och roliga. hon vi hade imorse höll med om att det är för tidigt att börja kl kvart över 8 så vi får börja halv 9 ist på onsdagar, fett skönt :D hon är rolig asså. vi hade våran första idrottlektion idag också, fast vi gjort typ ingeting, ba kasta rispåsar i ringar, hahahah! jaaa, skolan är boring men skönt att ha nått att göra på dagarna iaf. efter skolan idag åkte jag till farsta och köpte lite saker som jag behövde, och saker jag egentligen inte behöver, men så blir det alltid (a) köpte blocket jag har tjatat om ett tag nu som jag ska ha till skolan, ett stor fint rosa block :D sen köpte lite lite kläder o så som jag ska visa snart. nu är jag helt slut och har ont i ryggan. på tal om det, idag i skolan knäckte jag min rygg och det var så jäääääääääävla skönt :O jag satt på stolen och vred min rygg så det lät fett mkt, alla i klassen kolla bak. men ouf va skönt det va! hihi men nu ska jag in i en dusch sen fixa lite saker, sen typ sova borta. pusspuss

Köpt idag:


Ett svart linne med text från Gina tricot, 129 kr
Grå/svart randig tröja från Gina tricot, 149 kr
Rosa block från Åhlens, 69 kr
Hörlurar från Clas ohlson, 59 kr
Örhängen från Euroline, 49 kr
Grå jeansleggings från Vero moda, 249 kr
Svarta jeansleggings från Gina tricot, 199 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0