Grillkväll

SHU! :D
Igår var jag som sagt barnvakt med sandra, gud va barnen va söta! vi satt o kolla på film ett tag sen chillade vi alla i en stor säng och pratade och busade. skit kul va det :) vill träffa dom igen. och deras familj håller på o bygga hus i gambia så vi får komma dit när vi vill och bo där :D fett najs, min dröm ju! så jag och sandra åker väll dit om ett tag hoppas jag. när vi hade varit barnvakt gick vi till sandra och kollade på film sen sov vi. o herregud va vi kom upp tidigt imorse, halv 9 :O vi fixade oss och så gick vi hem till mig och nu har vi solat i några timmar och duschat. vi ska snart gå till sandra och hämta lite saker sen gå hem till mig igen och fixa oss för sen ska vi grilla med min familj, ska bli kul. sen blir det parteeey all night ;D vi blir väll typ uppe hela natten för vi ska åka till norrtälje imorgonbitti vid typ kl 8 från danderyg. vi ska nämligen till pernillas landställe som ligger där :) mys! men träkgit att sandra ba ska va där till söndag, men jag bli kvar ett tag, får se hur länge. men det blir skönt o va borta lite, bada, sola o så :) men nu ska vi dra till sandra, skriver sen kanske! pussar, ha det bra framöver!


Kommentarer
Postat av: sandra, din syster!

ligga och steka, yeah :D det måste man ju göra när man varit i bulgarien en vecka heller hur, all färg försvinner direkt när man kmr till sverige igen!

Älskar dig min syster!<3

2009-08-07 @ 13:19:40
Postat av: martina

Heheh ja eller hur gumman, man ba flagnar bort asså vad är det här :D nu ska bli steka och hålla kvar färgen!

Älskar dig också min syster <3<3

2009-08-07 @ 13:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0