härligt helg

hellu u! allt bra med alla? hur har helgen varit? :)
i fredags var jag på fest i farsta med ramou och några, det var chill men inte riktigt som vi hade hoppats. vi var kvar där ett tag sen gick vi och alla åkte hem till sitt. jag var hemma typ vid halv 2 och skulle iväg igen efter ett tag, men jag somnade.. men jag kom upp iaf och åkte iväg. har sovit borta hela helgen, i slussen och södertälje. det har varit jätte mys :) och fick träffa en mkt speciell person och det betyder mkt för mig :D har åkte tåg länge idag så är fett trött och jag har mkt att göra nu. har precis duschat, ska fixa till imorgon och göra en läxa som jag hade glömt att jag hade. men det fixar väll sig ;) imorgon är det skola igen och jag längtar inte för anni är sjuk och utan henne blir skolan tråkig :( krya på dig babe! goooodnatt, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0