Hemma från norrtälje!

Heeeej alla :D nu är jag hemma från norrtälje, det har varit underbart!
nu ha jag massa att berätta, vart ska jag börja? jo jag börjat att berätta om kvällen innan vi åkte till norrtälje. då var jag och sandra hemma hos mig och grillade med min familj och hade jätte mysigt. vi åt, drack och lyssnade på musik sen lite senare åkte jag och sandra till huvudsta och grillade med några av mina killkompisar, fast jag grillade bara Marshmallows som kom på mina byxor, och alla skulle såklart retas och säga att det var nått annat :p men det var bara Marshmallows! vi var där ett tag och va sociala, sen hände en olycka, sandra mobil blev dränkt i öl och hon blev ledsen så vi fick åka hem. sandra va helt förstörd så hon gick hem till sig och jag till mig och jag sov nog bara 2 timmar den natten. gick upp kl 5 på morgonen på lördagen för att åka till norrtälje. jag va helt slut och bakis :O har aldrig mått så dåligt. men jag tog mig och jag mötte sandra i hökis vid halv 7 då åkte vi till danderyd och mötte pernilla sen tog vi bussen vid 10 tiden. bussresan tog typ 1 timme och 30 min sen hämtade pernillas pappa oss i norrtälje. när vi va framme vid deras landställe packade vi in allt i våran lilla stuga och så. det var verklige skit fint där :D det var fint väder så vi gick ner till stranden och badade och efter en stund tog vi ut båten och rodde ut. fyfan va mysigt det va :) vi åkte till en brygga och låg och solade där ett tag sen åkte vi ut med båten och hoppade från båten ner i vattnet sen solade vi några timmar. häääärligt som fan! när vi kom i land gick vi upp och åt sen sov vi några timmar tills vi skulle spela kubb med pernillas pappa och deras grannar. det va skit kul, vi spelade några gånger och dom vann mest :p men det va kul ändåå, vi skojade med dom och lyssnade på hög musik och njöt av sommarkvällen. dan efteer åkte sandra och pernillas pappa hem så då var jag och pernilla kvar ensamma. vi åkte ut med båten igen, badade, solade och cyklade 2 mil fram och tillbaka till affären och jag har aldrig varit så nära på att svimma, omg, det var det jobbigaste jag har varit med om :p men hälsosamt, så jag tänkte positivt hela tiden. vi klarade oss iaf :p tack o lov! resten av dagarna har vi gjort samma saker, spela badminton, badat, solat o tagit det lugnt. pillans killkompis kom dit och va där med oss 2 nätter också, så igår grillade vi kött och åt värsta goda middagen :D och idag åkte vi hem, pernillas killkompis skjutsade oss eftersom han hade bil så det var fett skönt. nu ska jag packat upp, håller på att lägga in alla bilderna som vi har tagit och sen ska jag duscha och så :) det var skönt o va i norrtäljte, men ganska skönt att va hemma också. borta bra, men hemma bäst ;)

BILDERNA LÄGGER JAG IN I ETT EGET INLÄGG SNART!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0