Home

alå! har ni haft det bra? :)
the voice va najs, mkt barn men det var kul ändå och se alla artister och dansa lite. var det med några tjejkompisar och vi fick bra platser, stog på en liten mur typ. vi hade skit kul, stog och dansa och drev med några som stog brevid. två somalier som kramades med varann :p haha! iaf, jag och astrid ägde fan alla, vi var typ dom ända som dansade. skitkul! och så dräglade vi för dj:n va så jäääävla kattig! ojojoj :p dom som uppträdde var darin, pachanga, crossfire, janet, lloyd banks, lazee mm. det var bra faktikst :) men det som var irri va ett det började regna, men vi klarade oss, fast mina skor blev helt förstörda, måste köpa nya! efter konserten åkte jag med astrid hem och sov där, sen på morgonen åkte jag till en kompis som jag har varit hos tills idag. har duschat nu, ska äta nudlar (favvo) sen typ göra mig iordning och åka iväg igen, tror jag :) love, martina

bilder från the voice:





Den goda maten jag lagade igår:


Recept:
Man skär några kycklingfilér i små bitar och steker dom i smör, sen tillsätter man matlagningsgrädde, vitlöt, gullök, svart peppar, salt, chilikrydda, kycklingkrydda och litelite ketchup. stek det och koka ris till. MUMS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA din bög jag blundar på bilden, byt eller ta bort! <3

2009-08-17 @ 15:20:26
Postat av: martina

hahah äsh man ser ju ändå inte :p <3

2009-08-17 @ 16:47:56
Postat av: Sara

Du fick inge tårgas på dig va? =O

2009-08-18 @ 12:48:18
URL: http://brauniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0