Jag vill bara säga att..


..Jag brukar ligga vaken och kolla på dig när du sover. Du är så söt!
Dina andetag gör mig lugn och ditt skratt göra min glad. Du gör min dag!
Om du försvinner, vem ska hålla om mig då? Du är ju min nallebjörn. Jag släpper dig aldrig!
Jag ser en framtid med dig och jag vill uppfylla dina drömmer. Jag ska bli din wifey!
Så ge mig den här chansen att visa vad jag har o ge, så ska jag inte göra dig besviken. Allt för dig!
Baby jag gillar dig så mycket, det finns inga ord. Du är bara min!
Du är det finaste jag vet! Jag lovar dig!

/Din martina

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför lägger du aldrig bildpå din baby?

2009-08-04 @ 20:25:23
Postat av: martina

för att än så länge har vi bara varit på g, vi vill inte stressa.

men nu får vi se om det blir nån bild överhuvudtaget :(

2009-08-05 @ 13:30:50
Postat av: Anonym

jaha okeej:/...

vadå har det hänt något?

hope not, u deserve the best:)

2009-08-05 @ 17:18:58
Postat av: martina

ah det har hänt endel.. men vet inte vem du är så kan inte berätta :p vem är du?

thanks :)

2009-08-05 @ 18:32:04
Postat av: Anonym

hahaha du känner inte mig:)...men vet vem du e asso vi har gemensama kompisar, har hört mkt om dig att du e skit snäll o skön:)

2009-08-07 @ 16:16:30
Postat av: martina

haha jaså :p vad heter du då? och hur vet du vem jag är?

Jaha, tack så mkt :D

2009-08-07 @ 19:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0