Life is a bitch!

Jaaaa, ännu en fuckt up dag pga av en person! jag pallar inte mer asså. hur mkt ska jag ta egentligen? aja..
Började skolan halv 11 och slutade 12, efter mötte jag, anni, emma och tilde upp astrid och åkte till brommaplan där vi åt på donken. vi blev kvar där typ 3 timmar för vi snackade så mkt, men tillslut drog vi och då åkte jag och astrid till gullmars för jag skulle köpa pluskort på busskortet. haha shiet ni skulle sett gubben jag köpte av, han flippa! jag hade glömt och fylla i mitt namn o så på mitt kort så när jag va klar öppnade han rutan och skrev: FÅR JAG BE ALLA SOM SKA BYTA ETT SLKORT ATT SKRIVA I ALLA UPPGRIFTER, SÅ BLIR JAG JÄVLIGT GLAD! hahahahah fett synd, garva ihjäl mig. jag ba: sry (a) efter det åkte vi till östberga och träffade micco, satte och karam. vi chilade med dom och spelade basket och jag kom 2a på 21:an :D hihi jag äger! när klockan va lite över 6 åkte vi hem. nu ska jag fixa mig sen ska jag typ på fest med ramou, ska bli kul. va fett länge sen jag festa!
En nyhet. jag ritade ett litet hjärta på handen idag i skolan på skoj sen tänkte jag att det fan va fint så jag ville göra en tatuering som den och sen var det några till som också ville ha det, så vi är några tjejer i klassen som ska göra den tatueringen. fett kul :D
MENMEN, DON'T WORRY BE HAPPY MOTHAPUCKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha en trevlig kväll allihopp :) pusspuss





Kommentarer
Postat av: a

lägg upp bilder på fb! :)

2009-08-28 @ 20:41:37
Postat av: martina

har gjort det nu :)

2009-08-29 @ 01:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0