Nya modet: Nitar!

Hellu! idag var det första skoldagen, började 2:an och det känns bra. fast ska ju egentligen gå 3:an, men man är ju lite efter (a) det var kul och träffa alla kompisar och se dom nya 93:orna :p får se sen hur dom är då.. vi var inte i skolan så länge, vi var först i klassrummet och presenterade oss sen åt vi lunch och tillsist gick vi en promenad runt trekanten för att lära känna dom nya lite bättre och prata om sommarlovet. mys! sen fick vi åka hem och då åkte jag, stephanie, emma och david till stan. där köpte jag ett par skitfina festskor, ska visa sen! dom hade såklar nitar på sig som allt har nuförtiden, det nya modet som sagt. men det är najs tycker jag :) hittade ett skärp på lindex med nitar som jag tänker köpa sen. sen köpte jag ett par coola leggings och ett vanligt långt vitt linne. nu är jag äntligen hemma, ska snart äta, är så jävla hungrig! sen ska jag väll bara ta det lugnt eller nått. är iaf ledig imorgon så det är jag fett glad över :D
så nu ska jag visa vad jag har köpt idag! Puss och kram skummbanan



Vitt långt linne från Gina tricot, 99 kr
Leggings från Gina tricot, 149 kr
Festskor med nitar från Din sko, 399 kr

Nitskärpet från lindex som jag vill köpa:

Kommentarer
Postat av: Ramou

aa fan vi åker till Alanya då ;)

2009-08-20 @ 16:56:33
URL: http://knasssbarn.blogg.se/
Postat av: martina

ah spikat :D

2009-08-20 @ 17:14:27
Postat av: Anonym

fett snygga skor vart haru köpt dom baby:D

2009-08-20 @ 19:14:23
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: martina

på din sko älskling :D

2009-08-20 @ 19:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0