school

En tredje dag i skolan, början bli skoltrött redan :p hehe nedå! kom faktiskt i tid idag. vi har inte gjort nått spec, bara haft lektioner och kollat på film. den va bra faktiskt. det var en dokumentär om en problemklass i hallonbergen. till lunch var det pannkakor, mums! haha det ända man längtar efter i skolan är mat. man sitter på lektionerna o ba: när är det lunch!? inte bra.. men skolan gick snabbt och vi slutade klockan kvart i 3, då åkte jag in till stan tillsammans med emma för hon skulle möta några i rådmansgatan sen åkte jag vidare och träffade min kompis malin i tc. vi var hungriga så vi gick o åt i kungshallarna. efter det chillade vi en stund sen åkte vi hem. gick till vivo och köpte rakhyvlar och lite godis sen gick jag hem. snart ska jag väll duscha och fixa lite i rummet, sen får vi se. har fett skön dag imorgon iaf :p börjar halv 11 och slutar 12. BÄÄSTA! :D 1 lektion. sen är det helg wooohoo! det var min trevliga dag, byebye <3

Dagens outfit:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0